Tietotekniikan ihmeellinen maailma

Tämä kuva ei liity oikeastaa tähän blogitekstiin mitenkään,
mutta laitoin se tähän koska se on ensimmäinen
kuva jonka muokkasin uudella kuvankäsittelyohjelmalla :)


Olen aika uusi bloggaaja ja tuntuu, että vielä on niin paljon opeteltavaa. 
Kaikkia juttuja en ikinä tule oppimaankaan, sen jo tiedän ja hyväksyn. 
Tuntuu joskus, että maailma menee niin paljon edellä minua ja 
minä laahaudun perässä sen kun tässä ehdin ja kykenen.
Koko ajan tulee uutta ja juuri, kun on oppinut minulle uuden jutun
 niin markkinoilla on jo taas uudempi juttu joka tulisi opetella.
 Aikoja sitten käymälläni kauppiksen opeilla ei tunnu olevan 
enää mitään tekemistä nykyajan maailmassa, 
ei sillä että olisin silloinkaan jotain 
tietotekniikasta tiennyt vaikka sen koulun kävinkin. 
10 sormijärjestelä toki on hiotunut jotenkin takaraivoon ja
 joskus hakkaankin apinan raivolla näppäimistöä. 


Tänään olen kuitenkin taas onnistunut oppimaan 
monia uusia asioita tietokoneen ja netin ihmeellisestä maailmasta.
 Olen huomannut, että kun löytää vain ne oikeat kanavat mitä käyttää 
niin johan alkaa onnistua. Voi että se uuden oppiminen on tuonut 
niin mahtavan onnistumisen fiiliksen, 
että sillä pärjää sitten taas oikein mainiosti seuraavaan onnistumiseen. 


Aurinkoista sunnuntaita kaikille!






Kommentit

Suositut tekstit