October

Makro Texin teemana tällä viikolla

LOKAKUU

Minulla tuli tästä teemasta mieleen Halloween ja käsityömessuilta saamani käsityöinnostus. Lokakuussa aion siis askarrella ja tehdä käsitöitä, niistä on lokakuuni harrastusmielessä tehty. On mukava näpertää sisällä lämpimässä kaikenlaista, kun ulkona nurkissa tuuli ulvoo ja sade piiskaa peltikattoon. 




Muita kuvia aiheesta LOKAKUU löyät täältä.
Follow my blog with Bloglovin

Kommentit

Totta tosiaan sisällä on kovinkin mukava tehdä kivoja juttuja, kun ulkona on märkää ja tuuli vihmoo.
päikkä sanoi…
Lepakkoja suhahtele vielä aamuisin, kun menen harjoitteluun.
kaari3 sanoi…
Boo boo, Halloween! Kivaa vuodenaikaa. Tykkään kauden koristeluista, oranssista ja mustatasta.
Marjut M sanoi…
Kiitos kommenteista. Tämä on kyllä kiva vuodenaika ja tänä vuonna olen pitkästä aikaa ajatellut, että voisin hieman hassutella lepakoiden sekä aaveiden kera :) Koristelussa musta sekä oranssi ovat kyllä aika vallaton yhdistelmä, ne jotenkin natsaa yksiin.
Hui lepakoitakin on nähty. Minäkin olen joskus, mutta en nyt pitkään aikaan. Kiva kun ne kiertää samaa rinkiä aina yleensä kun olen itse niitä nähnyt.
Pulmu sanoi…
Hauskoja kuvia. Taidan itsekin askarrella pari aavetta ja lepakkoa loppu kuun iloksi.
Marjut M sanoi…
Kiitos. Mielestäni askartelu kannattaa aina. On se sen verran palkitsevaa kun näkee oman kättensä jäljen ja ainakin minua se kivasti rentouttaa.
pappilanmummo sanoi…
Käsitöiden tekeminen on palkitsevaa
Marjut M sanoi…
Näin on 😊 Juuri tuossa lopettelin erästä käsityötäni. Sen tekeminen oli vähän päähänpisto. Ajattelin että teen vain ja katson sitten mikä siitä tulee. Nyt kuitenkin olen aivan innoissani siitä kun ideoita satelee siihen lisää. Jollain tavalla hyvin virkistävääkin tuo käsitöiden teko ja aina ei lopputuloskaan ole alussa tiedossa.

Suositut tekstit